Potřebujete s něčím poradit? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.
Rezervace
Jaké možnosti fakturace máte pro firemní zákazníky?
Pokud jste firma a máte zájem o služby Kouzelných chaloupek, rádi Vám vystavíme firemní dárkové vouchery. V tomto případě nákup nemusíte dělat přes naše stránky. Stačí nám poslat email na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz a rádi vám vystavíme požadované vouchery i fakturu pro jejich úhradu.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Mohu rezervovat ubytování i telefonicky?
Tuto možnost Kouzelné chaloupky bohužel neumožňují, rezervaci prosím vždy provádějte přes náš web. Výhodou je jednoduchý a rychlý proces rezervace včetně její úhrady, na jehož konci vám do emailu jednoduše dorazí potvrzení rezervace a vy se dále nemusíte o nic starat. Rezervaci máte díky online objednávce navíc garantovanou, žádné posílání zálohy na účet ubytovatele ani telefonické dohadování o termínu.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co dělat, když se mnou nakonec jede někdo navíc?
Jede s vámi nakonec někdo další? V tom případě prosím kontaktujte kouzelné místo napřímo, aby bylo možné upravit vaši rezervaci.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co mám dělat, pokud jsem musel zrušit pobyt a mám zakoupené pojištění Hotel Storno?
Pokud se vám nepodařilo uskutečnit zážitek na jednom z našich míst a při rezervaci jste si zakoupili pojištění Hotel Storno, nejprve je potřeba oznámit pojistnou událost pojišťovně a dodat jí všechny potřebné podklady. Přesný postup a seznam dokumentů najdete zde.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Mohu rezervaci zrušit nebo změnit?
Pokud jste si zvolili platbu Flexi s úhradou na poloviny, rezervaci můžete zrušit do 30 dnů před příjezdem, a to se storno poplatkem 8% z ceny rezervace. Pokud již máta méně než 30 dní do příjezdu, rezervace je bohužel tzv. non-refundable, je možné ji zrušit, ale storno poplatek již činí 100% z ceny rezervace. Změna rezervace bohužel standardně není možná. Pokud však nastane výjimečná situace a potřebujete např. dorazit v jiný termín, neváhejte kontaktovat ubytování napřímo.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co mám dělat, když nemůžu pobyt absolvovat?
Pokud jste při rezervaci zvolili možnost Flexi rezervace s platbou na poloviny, rezervaci můžete do 30 dní před příjezdem zrušit a účtován vám bude storno poplatek 8 % z rezervace. V případě rezervace non-refundable je pak rezervace nevratná. Pokud tedy nemůžete pobyt absolvovat, přicházíte o celou částku za ubytování. V případě, že jste si přikoupili pojištění Hotel Storno, může vám být navráceno až 80 % z celé částky. Více informací najdete zde.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Může se stát, že po rezervaci pro nás místo nebude mít volnou kapacitu?
Tato situace nastává jen zcela výjimečně, a to v případech, kdy chaloupka na stejné datum omylem akceptuje dvě rezervace, např. ze dvou různých portálů. V těchto případech vás chaloupka osloví a zkusí s vámi vybrat jiné datum rezervace, ale můžeme vás uklidnit, že na takovouto situaci narazíme opravdu jen párkrát do roka.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Jaké údaje budu potřebovat k provedení rezervace
Pro vytvoření rezervace budeme potřebovat vaše jméno, telefon, email a také platební údaje. Pokud máte již založen věrnostní účet beAmazing, stačí se do něj přihlásit a údaje po vás již nebudeme vyžadovat.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co znamená označení „Okamžitá rezervace online“?
"Okamžitá rezervace online" znamená, že rezervace je ihned potvrzena bez nutnosti čekání na schválení kouzelným místem. Tento způsob šetří čas a zajišťuje okamžité potvrzení.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co se stane s mým voucherem, když rezervace „rezervaci prověříme“ není potvrzená?
Pokud při objednávce "rezervaci prověříme" zadáte voucher a rezervace nebude přijata, voucher se automaticky obnoví a bude možné ho znovu využít. Obnova obvykle trvá do 30 minut.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co když rezervace označená jako „rezervaci prověříme“ není schválená?
Při rezervaci "rezervaci prověříme" je nutné uhradit celou částku. Pokud by ubytování vaši poptávku zamítlo, peníze jsou blokovány platební branou a budou vráceny na účet do 7 pracovních dnů.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Co znamená "Rezervaci prověříme" a jak to funguje?
Tuto hlášku najdete u míst, která poskytují rezervaci na poptávku. Jedná se o místa, kde majitel/ka nejdříve musí prověřit volnou kapacitu svého ubytování. Odpoveď získáte do 24 hodin, ale většinou to naše místa zvládnou mnohem rychleji. Pokud by se stalo, že vaše vybrané místo rezervaci odmítlo, ihned vám na účet odešleme vámi uhrazenou částku. Do 48hodin pak budete mít peníze zpět na účtě.
Pomohla vám tato odpověď?
Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu
Jak mohu provést rezervaci ubytování?
Na webu www.kouzelnechaloupky.cz nabízí všechna naše místa možnost rezervace online, a to dvěma způsoby. U některých míst máte možnost vytvořit si instantní rezervaci, kdy si rovnou vybíráte termín, počet osob a rezervaci uhradíte. Tato místa jsou označena fialovým ozubeným kolečkem s fajfkou. V tomto případě můžete rezervaci považovat po úhradě za potvrzenou a také ubytovatel pro vás místo již závazně rezervuje. Druhou možností je rezervace tzv. na poptávku, kdy si během rezervačního procesu stejným způsobem jako v prvním případě vybíráte termín a počet osob. Tato místa poznáte podle hlášky "rezervaci prověříme" a symbolu černého kolečka s fajfkou, kde půl kolečka je vedeno přerušovaně. V posledním kroku rezervace.