Časté dotazy

Potřebujete s něčím poradit? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.

Rezervace
Jaké možnosti fakturace máte pro firemní zákazníky?
Mohu rezervovat ubytování i telefonicky?
Co dělat, když se mnou nakonec jede někdo navíc?
Co mám dělat, pokud jsem musel zrušit pobyt a mám zakoupené pojištění Hotel Storno?
Mohu rezervaci zrušit nebo změnit?
Co mám dělat, když nemůžu pobyt absolvovat?
Může se stát, že po rezervaci pro nás místo nebude mít volnou kapacitu?
Jaké údaje budu potřebovat k provedení rezervace
Co znamená označení „Okamžitá rezervace online“?
Co se stane s mým voucherem, když rezervace „rezervaci prověříme“ není potvrzená?
Co když rezervace označená jako „rezervaci prověříme“ není schválená?
Co znamená "Rezervaci prověříme" a jak to funguje?
Jak mohu provést rezervaci ubytování?
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit