OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. NA ÚVOD

Kdo jsme?

 1.1. Jsme společnost kouzelné chaloupky s.r.o., IČO: 093 19 735, se sídlem U Nesypky 3142/6a, Smíchov, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 334400 („Kouzelné chaloupky“ nebo „my“), provozujeme web www.kouzelnechaloupky.cz („Web“) a na této stránce se dočtete, jak si u nás můžete objednat kouzelné zážitky.

Jaké pojmy budeme v podmínkách používat?

1.2    Na úvod nám dovolte pár pojmů, aby se vám podmínky dobře četly:

  • Chaloupka je náš partner, který nabízí především služby jako ubytování, restaurace, wellness, půjčovna kol nebo jiné podobné zákaznické služby, které si můžete objednat. Chaloupka je vždy podnikatelem (nikoliv spotřebitelem). 
  • Zážitky budeme říkat všem těmto zákaznickým službám, které Chaloupka nabízí.
  • Zákazníkem jste vy, pokud si na Webu objednáte Zážitek, ať už jste spotřebitelé, nebo nakupujete jako podnikatelé na IČO.

Jakou Smlouvu spolu uzavíráme a jak to celé funguje?

1.3     Při objednávce Zážitku jsme v roli prostředníka. Tým Kouzelných chaloupek pro vás zprostředkovává nabídku Zážitků od Chaloupek a tyto obchodní podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti při tomto zprostředkování. Podmínky poskytování samotných Zážitků se už řídí obchodními podmínkami vybrané Chaloupky.

1.4     Chaloupky odpovídají za to, že nám ke zveřejnění na Webu poskytnou pravdivé, přesné a úplné informace zejména ohledně Zážitků.

1.5     Pokud si budete kupovat voucher, který vás opravňuje k využití Zážitku, náš vztah se bude řídit obchodními podmínkami pro nákup a využití voucherů. 

1.6     Jelikož jsme podle předpisů EU poskytovatel „zprostředkovatelské služby“ a provozujeme „on-line platformu“, musíme dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb („DSA“). Tyto podmínky uvádějí v čl. 9. důležité informace o právech a povinnostech nás i vás dle DSA ohledně potenciálního nezákonného obsahu na Webu či jinde, kde si můžete objednat Zážitek od Chaloupky.

 

2. O VĚRNOSTNÍM PROGRAMU

O co se jedná a jak se stanu členem?

2.1     Pokud s námi uzavřete Smlouvu, poskytneme vám v rámci plnění dle smlouvy i služby uživatelského účtu v našem věrnostním programu s názvem beAmazing („beAmazing“), konkrétně vám automaticky předzaložíme uživatelský účet v beAmazing, který si prostřednictvím odkazu, který vám zašleme na váš e-mail, můžete aktivovat a stát se tak členem beAmazing.

2.2     Díky členství v beAmazing můžete čerpat spoustu výhod jako například přehled objednávek, snazší objednávání, uplatnění voucherů, podpultové nabídky last minute pobytů nebo jiné výhody.

2.3     Podmínky pro členství v beAmazing, jeho fungování a podmínky pro čerpání výhod jsou stanoveny v samostatných podmínkách.

 

Co když nechci být členem beAmazing?

2.4     Pokud nemáte zájem o automaticky zřízený uživatelský účet v beAmazing, nemusíte jeho založení potvrdit. Pokud nesouhlasíte ani s předzaložením účtu v beAmazing, dejte nám to vědět a my předregistraci buď vůbec neprovedeme nebo ji zrušíme.

 

3. OBJEDNÁNÍ ZÁŽITKU

3.1     Zážitek si můžete objednat na našem Webu. Objednávka obsahuje hlavně informace o vás, o objednávaném Zážitku, o ceně a způsobu platby ceny Zážitku, včetně případné specifikace termínu nebo dalších služeb („Objednávka“). 

 

Co se stane, když zadáte špatně údaje?

3.2     V Objednávce si prosím pečlivě zkontrolujte všechny vaše zadané údaje (případně je opravte), protože tak, jak nám je do Objednávky vyplníte, s nimi budeme pracovat a považovat je za správné a aktuální. Pokud nám totiž uvedete například nesprávný e-mail, nebudeme se s vámi moci spojit. 

 

Jak provedete Objednávku?

3.3.     Objednávku Zážitku můžete provést těmito způsoby: 

  • přímou online rezervací – v přehledném rezervačním systému na Webu,  
  • zasláním online poptávky (tuto variantu využijete automaticky v případě, že Chaloupka neumožňuje online rezervaci),
  • nákupem voucheru, který se řídí obchodními podmínkami pro nákup a využití voucherů.

 

Kdy mezi sebou uzavřeme Smlouvu?

3.4     Smlouvu s vámi jako Zákazníkem uzavřeme v okamžiku, kdy využijete služeb Kouzelné chaloupky a registrujete se na portálu nebo vytvoříte online rezervaci („Smlouva“). 

 

Jak funguje přímá online rezervace?

3.5     Prvním způsobem provedení Objednávky je online rezervační systém na Webu, kde po vyplnění všech požadovaných údajů kliknete na tlačítko „POKRAČOVAT K PLATBĚ“, kterým se zavazujete k platbě. Automatickým potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy o ubytování mezi vámi a Chaloupkou („Smlouva o ubytování“). 
 

Jak funguje online poptávka?

3.6     Pokud některé Chaloupka neumožňuje Objednávku skrze přímou online rezervaci, využijete poptávkový formulář, na který se dostanete kliknutím na tlačítko „REZERVOVAT“. Zde po vyplnění všech požadovaných údajů v Objednávce kliknete na tlačítko „ZAPLATIT A REZERVOVAT“ kterým se zavazujete k platbě. 

3.7     Nejpozději do 24 hodin od odeslání poptávky (Objednávky): 

  • vám na e-mail uvedený v Objednávce dáme vědět, že Chaloupka poptávku potvrdilo a tím s vámi závazně počítá, tímto potvrzením poptávky (Objednávky) je rezervace závazná a dochází k uzavření Smlouvy o ubytování, nebo
  • vám sdělíme na e-mail uvedený v Objednávce, že Chaloupka vaši poptávku zamítlo nebo na ni nereagovalo, a v takovém případě vám bezodkladně, nejpozději do 2 pracovních dnů vrátíme zaplacenou Cenu Zážitku zpět na váš bankovní účet nebo reaktivujeme voucher 

 

Další informace k Objednávce

3.8     Spolu s uskutečněním Objednávky odsouhlasíte, že jste si přečetli tyto obchodní podmínky. 

3.9     Nabídka Zážitků, které na Webu nabízíme, má jen informativní charakter a nejsme proto povinni Smlouvu uzavřít jen proto, že máme Zážitky vystavené na Webu. 

3.10     Spolu s potvrzením Objednávky vám pošleme text těchto obchodních podmínek

 

Jak vypadá Smlouva, když se Zážitek objednává online?

3.11     Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše Objednávka a naše přijetí Objednávky. Dokumenty, které Smlouvu tvoří, archivujeme v elektronické podobě a nejsou přístupné nikomu dalšímu.  

 

Co byste měli vědět ohledně naší vzájemné komunikace?

3.12      Jako Zákazník souhlasíte s tím, že spolu při uzavírání Smlouvy komunikujeme na dálku. Pokud s námi komunikujete online nebo přes telefon, upozorňujeme vás, že si náklady na komunikaci s námi hradíte sami. Tato komunikace se z pohledu nákladů nijak neliší od běžné sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení. 

 

4. PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1     Na našem Webu najdete informace o cenách Zážitků („Cena Zážitku“) a způsobech jejich úhrady. Všechny Ceny Zážitků jsou uvedeny včetně DPH, pokud Chaloupka je plátcem DPH.

 

Co když budeme mít na Webu chybu?

4.2      Cena Zážitku je platná po dobu, kdy ji takto zobrazujeme na Webu. Pokud bychom omylem na Webu uváděli zjevnou chybu v Ceně Zážitku a vy byste s touto chybnou cenou provedli Objednávku (a třeba ji už i zaplatili), pak můžeme odstoupit od Smlouvy, respektive Chaloupka může odstoupit od Smlouvy o ubytování, která by následkem odstoupení neplatila. Vrátili bychom vám v takovém případě Cenu Zážitku zpět. 

 

Kdy a jak vám pošleme fakturu?

4.3     Po provedení platby vám vystavíme doklad o provedené platbě. Daňový doklad obdržíte vždy až od Chaloupky a v souvislosti s objednávkou Zážitků, které vám poskytne. Zdanitelné plnění představují až Zážitky poskytnuté Chaloupkami na základě Smlouvy o ubytování.

 

Jakými způsoby se u nás platí?

4.4     Cenu Zážitku můžete uhradit bezhotovostně platební kartou nebo prostřednictvím Apple Pay či Google Pay. Platba je možná v českých korunách. 

4.5     Svou povinnost splatit Cenu Zážitku splníte okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. 

4.6     U Flexibilních rezervací, jak o nich mluvíme dále, vám umožnujeme Cenu uhradit ve dvou částech. První polovinu Ceny uhradíte při rezervaci Zážitku, kdy s Chaloupkou uzavřete Smlouvu o ubytování. Druhou polovinu Ceny Zážitku pak uhradíte do 30 dnů před datem příjezdu. 

 

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Jak obecně funguje odstoupení od smlouvy?

5.1     Jako spotřebitelé máte v běžných případech právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy online i bez udání důvodu. Pokud tak uděláte, hledí se na smlouvu, jako by nikdy nebyla uzavřena a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly.

 

Jak to funguje u nás?

5.2     Při objednávce Zážitku jsme v roli prostředníka, proto veškerý náš smluvní vztah se týká pouze užívání našich stránek a Vašeho profilu. Nejsme stranou Smlouvy o ubytování, kterou rezervací uzavíráte přímo s konkrétní Chaloupkou. Upozorňujeme vás, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy s námi, pokud jsme služby podle Smlouvy už v plném rozsahu poskytnuli. Občanský zákoník totiž říká, že nemáte právo odstoupit od smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile spolu uzavřeme Smlouvu a tím vám zprostředkujeme možnost využití Zážitku, odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, služby podle Smlouvy vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy (a v této době by kdokoli mohl vámi zvolený termín rezervovat místo vás).

5.3     Z toho důvodu nejsou v těchto obchodních podmínkách uvedeny žádné další informace k odstoupení od Smlouvy jako např. podmínky, lhůty a další postupy, ani zde nenajdete formulář pro odstoupení od Smlouvy.  

5.4     Odstoupení od Smlouvy o ubytování uzavřené s Chaloupkou se řídí obchodními podmínkami dané Chaloupky, případně občanským zákoníkem.

5.5     Odstoupení od Smlouvy v případě nákupu voucherů se řídí obchodními podmínkami pro nákup a využití voucherů.

 

S čím nám dáváte svůj souhlas?

5.6     Při odeslání Objednávky nám dáváte svůj souhlas služby poskytnout před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a zároveň prohlašujete, že jsme vás dostatečně poučili o následcích tohoto souhlasu, tedy o ztrátě práva na odstoupení od Smlouvy. 

 

Co když budete chtít Zážitek stornovat?

5.7     Všechna Chaloupky mají omezenou kapacitu a dělají maximum pro to, aby své Zážitky poskytly co nejvíce zájemcům. Na Webu vám dáváme u některých Chaloupek možnost si vybrat mezi rezervací Zážitku bez možnosti vrácení peněz v případě storna („Nevratná rezervace“) a rezervací Zážitku, kdy v případě storna do data uvedeného v Objednávce dostanete část Ceny zážitku zpět („Flexibilní rezervace“). V případě platby voucherem se jedná vždy o Nevratnou rezervaci. 

5.8     V případě stornování Zážitku objednaného na základě závazné Flexibilní rezervace můžete zrušit rezervaci více než 30 dní před příjezdem, a vrátíme vám část Ceny po odečtení storno poplatku ve výši 8 % z celkové ceny Flexibilní rezervace. Pokud zrušíte rezervaci méně než 30 dní před příjezdem, jste povinni uhradit Chaloupce jako náhradu škody cenu Zážitku v plném rozsahu (100% storno poplatek), bez ohledu na to, zda Chaloupka ještě mohlo zajistit náhradního zákazníka, či nikoli. 

5.9     V případě stornování Zážitku objednaného na základě závazné Nevratné rezervace a Smlouvy o ubytování jste povinni uhradit Chaloupce jako náhradu škody cenu Zážitku v plném rozsahu (100% storno poplatek), bez ohledu na to, zda Chaloupka ještě mohlo zajistit náhradního zákazníka, či nikoli. 

5.10     Zážitek, který byl objednaný na základě závazné Flexibilní rezervace a Smlouvy o ubytování, je možné stornovat do termínu uvedeném v Objednávce. Za moment stornování se považuje okamžik doručení storna do naší e-mailové schránky podpora@kouzelnechaloupky.cz. V případě takového storna Zážitku vám Cenu Zážitku vrátíme, a to způsobem, jakým jsme ji přijali anebo jiným, na kterém se dohodneme. Pokud byste chtěli stornovat rezervaci Zážitku po termínu pro storno uvedeném v Objednávce, bohužel to není možné a budete muset uhradit náhradu škody cenu Zážitku v plném rozsahu (100% storno poplatek)

5.11     Každý Zákazník si může k Objednávce přidat také pojištění storna Zážitku (HotelStorno), v takovém případě se storno podmínky řídí také podmínkami ERV Evropská. Více informací k tomuto pojištění najdete zde.

 

6. REKLAMACE

U koho můžete reklamovat Zážitek?

6.1     Upozorňujeme, že reklamaci Zážitků a jiných služeb Chaloupky je třeba uplatnit přímo u Chaloupky. Jako Kouzelné chaloupky jsme odpovědni pouze za zprostředkování Smlouvy o ubytování mezi vámi a Chaloupkou.

 

Co dělat, když budou mít naše služby vadu?

6.2     Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám službu zprostředkování poskytli s vadami (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), můžete uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanským zákoníkem). 

Co po nás můžete chtít při reklamaci?

6.3     Pokud dokážeme vadu odstranit, můžete po nás chtít (1) opravu, (2) doplnění toho, co chybí, nebo (3) žádat přiměřenou slevu z ceny. 

6.4     Pokud vadu odstranit nedokážeme, můžete po nás chtít (1) přiměřenou slevu z ceny, nebo (2) odstoupit od Smlouvy. 

6.5     Upozorňujeme vás, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.

 

Do kdy můžete reklamovat?

6.6      Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí plnění. Při uplatnění reklamace vám vystavíme reklamační protokol. 

 

Kde uplatníte reklamaci?

6.7     Reklamaci zprostředkovatelských služeb uplatněte těmito způsoby: (1) telefonicky na číslo +420 730 800 600, (2) e-mailem na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz, (3) dopisem na adresu Kouzelné chaloupky, Pernerova 55, Budova kotelna, Praha 8, 186 00 nebo na adresu našeho sídla.

6.8     Prosím, uveďte k reklamaci vaše kontaktní údaje, popište nám, co reklamujete, jak chcete reklamaci vyřídit a že jsme vám službu poskytli. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum uplatnění reklamace, její obsah a požadovaný způsob vyřízení a vaše kontaktní údaje.

 

Jak probíhá vyřízení reklamace?

6.9     Reklamaci vyřídíme a vadu odstraníme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od té doby, co ji uplatníte, pokud se s vámi písemně nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. Pokud 30denní lhůtu pro vyřízení reklamace nestihneme, můžete odstoupit od Smlouvy. U oprávněné reklamace vám náleží úhrada nezbytně nutných nákladů, o kterou nás musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady. Po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.

 

Co když se něco neočekávaně semele?

6.10     Vadou plnění není překážka způsobená vyšší mocí, tedy okolnostmi, jejichž vznik, průběh nebo následek není závislý na vůli, činnosti nebo postupu Kouzelné chaloupky. 

 

7. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ PRO SPOTŘEBITELE

Jak a kdo řeší spory?

7.1     Pokud jste jako Zákazník zároveň spotřebitelem, tedy s námi uzavíráte Smlouvu mimo Vaše podnikání, podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24,120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz). 

7.2     Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje vždy jedině na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo (pokud se týká poskytování našich služeb) vyřešit přímo. Budeme se však vždy snažit, abychom vám co nejlépe vyhověli a na řízení před inspekcí nemuselo dojít. 

 

Kdy nejpozději musíte podat návrh?

7.3     Návrh na mimosoudní řešení sporu můžete podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u nás poprvé – jednoduše řečeno – kdy jste si u nás poprvé postěžovali. 

 

Jaké jsou další možnosti?

7.4     Kromě toho můžete zahájit mimosoudní řešení sporu také online na platformě ODR dostupné na www.ec.europa.eu/consumers/odr.

 

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kde najdete více o práci s osobními údaji?

8.1      Podrobnosti o námi zpracovávaných osobních údajích jsou uvedeny zde, ohledně zpracování vašich osobních údajů Chaloupkou se můžete informovat v příslušných dokumentech na internetových stránkách Chaloupky.

8.2     Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Jakým právem se v našem vztahu řídíme?

9.1     Tyto obchodní podmínky se řídí se českým právním řádem, pro případné spory jsou příslušné české soudy. To se nijak nedotýká práv spotřebitelů vyplývajících z obecně závazných právních předpisů. 

9.2     Náš vztah se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí Smlouvy. Pokud si spolu sjednáme jiné podmínky ve Smlouvě, budou mít přednost před ustanovením těchto obchodních podmínek. 

 

Co když obchodní podmínky změníme?

9.3     Znění obchodních podmínek máme právo měnit či doplňovat, jejich aktuální znění vždy nahrajeme na Web. Tím se však nemění práva a povinnosti vzniklé v době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek, které jste odsouhlasili odesláním Objednávky.

 

Co byste měli vědět o nařízení DSA a možnosti hlásit nezákonný obsah?

9.4     Pokud nás chcete kontaktovat v souvislosti s DSA a využít svoje práva uvedená níže, můžete k tomu využít (1) e-mailovou adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz nebo (2) telefon +420 730 800 600. Na uvedených kontaktech s námi můžete komunikovat česky a anglicky.

9.5     Neprovádíme aktivní monitorování obsahu na Webu či jinde, kde si můžete objednat Zážitek od Chaloupky. A to ať už jde o obsah vložený vámi, Chaloupkou nebo třetí osobou.

9.6     Obsah však můžeme namátkově kontrolovat, případně provést jeho kontrolu po upozornění příslušnými orgány, vámi nebo třetí osobou. Cílem jakékoli kontroly je zjistit, jestli daný obsah neporušuje tyto obchodní podmínky, Smlouvu mezi námi a Chaloupkou nebo obecně závazné právní předpisy. Pokud zjistíme, že došlo k porušení, můžeme takový obsah nezveřejnit, skrýt nebo odstranit.

9.7     Pokud považujete určitý obsah za nezákonný, můžete nám to sdělit. Doporučujeme k tomu použít vzorový formulář, který je přílohou č. 1 těchto obchodních podmínek a poslat nám ho na e-mail podpora@kouzelnechaloupky.cz. Obdržení sdělení vám potvrdíme a dále vás i Chaloupka bez zbytečného odkladu informujeme o našem rozhodnutí, včetně informací o možnosti podání námitek proti tomuto rozhodnutí.

9.8     Obdobný postup jako dle odst. 9.7. platí, pokud někdo vámi vložený obsah nahlásí jako nezákonný. V tom případě vás také bez zbytečného odkladu informujeme o našem rozhodnutí, včetně informací o možnosti podání námitek proti tomuto rozhodnutí. Jelikož však je vámi vkládaný obsah tvořen zejm. vašimi osobními údaji, nepředpokládáme to.

9.9      Všechna sdělení obsahující nezbytné informace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, s maximální péčí a objektivně. Pokud nám nesdělíte kompletní informace dle přílohy č. 1 VOP, berete na vědomí, že vaše sdělení nemusí být vyřízeno z důvodu nedostatku informací na naší straně. 

9.10     Nevyužíváme žádné automatizované rozhodování ani rozhodování založené na algoritmech. Využíváme pouze lidský přezkum.

 

Co byste ještě měli vědět?

9.11     Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.

9.12     Smlouvu spolu uzavíráme v českém jazyce, a proto jsou i tyto obchodní podmínky sepsány česky.

9.13     K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 

9.14     Neneseme odpovědnost za chyby, které vzniknou zásahy třetích osob do našeho Webu nebo v důsledku užití našeho Webu v rozporu s jeho určením. 

9.15     V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.

9.16     Doporučené pořadí zobrazování Zážitků na Webu je dáno mírou zapojení Chaloupky do našich partnerských služeb a výší odměny, kterou nám Chaloupky poskytují za zprostředkování Zážitků. V rámci totožné míry zapojení Chaloupky je tedy zásadní výše smluvené odměny. Můžete si však vybrat i jiný dostupný způsob řazení, například podle nejnižší ceny.

 

Kde jsme pro vás k zastižení?

Kdykoliv nás můžete kontaktovat telefonicky na číslo +420 730 800 600, e-mailem na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz nebo na adrese Kouzelné chaloupky Pernerova 55, Budova kotelna, Praha 8, 186 00.

V Praze dne 10.4.2025

 

Příloha č. 1 VOP

Formulář pro oznámení nezákonného obsahu

Jméno a příjmení / Název, sídlo a IČO:

Kontaktní údaje (e-mail):

Jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění nezákonného obsahu (URL adresa a, pokud možno, další informace umožňující identifikaci nezákonného obsahu):





Vysvětlení, proč považujete daný obsah za nezákonný:





Odesláním tohoto oznámení prohlašuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení obsažené v tomto oznámení jsou přesné a úplné.



 

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit