OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP VOUCHERŮ AMAZING PLACES A KOUZELNÝCH CHALOUPEK
1. NA ÚVOD
Kdo jsme?
1.1. Právě čtete podmínky pro nákup a uplatnění voucherů Amazing places a Kouzelných chaloupek („Podmínky“), které si můžete zakoupit a uplatnit na těchto webových stránkách:
- www.amazingplaces.cz („Web AP“), který provozuje společnost amazing places & kouzelná místa v ČR s.r.o., IČO: 267 49 971, se sídlem Praha 5, U Nesypky 3142/6a, PSČ 15000, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 91352 („Amazing places“) a
- www.kouzelnechaloupky.cz (“Web KCH”, Web AP a Web KCH společně jako „Weby“), který provozuje společnost kouzelné chaloupky s.r.o., IČO: 093 19 735, se sídlem U Nesypky 3142/6a, Smíchov, 150 00 Praha 5, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 334400 („Kouzelné chaloupky“),
(společně „my“).
1.2. V našich Podmínkách se dočtete, jak fungují vouchery, které vás opravňují k využití Zážitku („Voucher“) i jak si Voucher můžete zakoupit. Kontaktovat nás a vyzvedávat si Vouchery osobně, pokud si to zvolíte v Objednávce, můžete i na adrese Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8.
Jaké pojmy budeme v Podmínkách Voucherů používat?
1.3. Na úvod nám dovolte pár pojmů, aby se vám Podmínky Voucherů dobře četly:
- Kouzelné místo je partner Amazing places, který nabízí služby jako ubytování, restaurace, wellness, půjčovna kol nebo jiné podobné zákaznické služby, které si můžete objednat. Kouzelné místo je vždy podnikatelem (nikoliv spotřebitelem).
- Chaloupka je partner Kouzelných chaloupek, který nabízí služby jako ubytování, restaurace, wellness, půjčovna kol nebo jiné podobné zákaznické služby, které si můžete objednat. Chaloupka je vždy podnikatelem (nikoliv spotřebitelem).
- Zážitky budeme říkat všem zákaznickým službám, které Chaloupka nebo Kouzelné místo nabízí.
- Voucher je víceúčelová poukázka v dárkovém provedení nebo elektronické podobě, která vás opravňuje k využití, resp. úhradě některého Zážitku ve výši jeho nominální hodnoty.
- Zákazníkem jste vy, pokud si na jednou z Webů objednáte Voucher, ať už jste spotřebitelé, nebo nakupujete jako podnikatelé na IČO.
- Držitelem Voucheru je člověk, který Voucher uplatní u Chaloupky nebo Kouzelného místa, aby si užil Zážitek, přičemž se může jednat o osobu odlišnou od Zákazníka.
Jakou Smlouvu spolu uzavíráme a jak to celé funguje?
1.4. Smlouvu uzavíráte s tou společností, která provozuje Web, na kterém Voucher kupujete a každý z nás odpovídá za prodej Voucheru na svém Webu a plnění Smlouvy.
1.5. Tyto Podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti v souvislostí se zakoupením a uplatněním našich Voucherů u Chaloupek a Kouzelných míst podle toho, na jakém Webu Voucher kupujete. Podmínky poskytování samotných Zážitků se už řídí smluvními podmínkami jednotlivých Chaloupek a Kouzelných míst.
1.6. Chaloupky a Kouzelná místa odpovídají za to, že nám ke zveřejnění poskytnou pravdivé, přesné a úplné informace zejména ohledně Zážitků, takže pak vy, jakožto Zákazníci víte, co je jejich součástí.
1.7. Zakoupený Voucher opravňuje Držitele Voucheru (vás nebo někoho jiného, komu jste Voucher dali) k využití Zážitku.
2. OBJEDNÁNÍ VOUCHERU
Jak vypadá objednávka?
2.1. Voucher si můžete objednat na našich Webech. Objednávka obsahuje hlavně informace o vás a o objednávaném Voucheru, o počtu Voucherů, hodnotě a způsobu doručení Voucheru („Objednávka“).
Co se stane, když zadáte špatně údaje?
2.2. Před odesláním Objednávky si prosím pečlivě zkontrolujte všechny vaše zadané údaje (případně je opravte), protože tak, jak nám je do objednávkového formuláře vyplníte, s nimi budeme pracovat a považovat je za správné a aktuální. Před odesláním Objednávky údaje můžete samozřejmě měnit. Pokud nám ale uvedete například nesprávný e-mail nebo doručovací adresu, nemusí se k vám Voucher dostat, za což pak neodpovídáme. Pokud uvedete nesprávné doručovací údaje, budete nám muset nahradit náklady, které nám tím vzniknou, a to například náklady spojené s novým doručením Voucheru.
Jak dokončit objednávku?
2.3. Po vyplnění Objednávky a kontrole zadaných údajů kliknete na tlačítko „ZÁVAZNĚ OBJEDNAT A PŘEJÍT NA PLATBU“. Kliknutím na toto tlačítko odešlete Objednávku, tedy návrh na uzavření Smlouvy, kterou se zavazujete k platbě za Voucher.
2.4. Spolu s uskutečněním Objednávky odsouhlasíte, že jste si přečetli tyto Podmínky Voucherů. Nabídka Voucherů, které na Webech nabízíme, má jen informativní charakter a nejsme proto povinni Smlouvu uzavřít jen proto, že máme Vouchery vystavené na Webech. Smlouvu s vámi jako Zákazníkem uzavřeme až v okamžiku, kdy vám Objednávku potvrdíme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v Objednávce („Smlouva“). Smlouvu s vámi uzavírá společnost, z jejíhož Webu Voucher kupujete.
Jak vypadá Smlouva, když se Voucher objednává online?
2.5. Smlouvu tvoří tyto Podmínky Voucherů, vaše Objednávka a naše přijetí Objednávky. Dokumenty, které Smlouvu tvoří, archivujeme v elektronické podobě a nejsou přístupné nikomu dalšímu.
Co se bude dít dál?
2.6. Objednávku vám potvrdíme na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce a spolu s tím vám zašleme také znění těchto Podmínek Voucherů. Pokud si zakoupíte Voucher, zašleme vám ho e-mailem, poštou nebo vám ho připravíme u nás v kanceláři pro osobní odběr, podle toho, co si v Objednávce vyberete. Pokud si vyberete osobní odběr nebo doručení poštou, můžete se těšit na Voucher v dárkovém balení.
2.7. Podmínky použití Voucheru (především doba jeho platnosti a hodnota) uvádíme na Voucheru, další informace o nákupu či využití Voucherů si můžete přečíst na Webech v sekci častých dotazů nebo dále v těchto Podmínkách Voucherů.
Co byste ještě měli vědět?
2.8. Jako Zákazník souhlasíte s tím, že spolu při uzavírání Smlouvy komunikujeme na dálku. Pokud s námi komunikujete online nebo přes telefon, upozorňujeme vás, že si náklady na komunikaci s námi hradíte sami. Tato komunikace se z pohledu nákladů nijak neliší od běžné sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
2.9. Bez našeho souhlasu není možné Voucher použít jako výhru ve spotřebitelské soutěži nebo jakýmkoli způsobem podporovat prodej jiného produktu nebo služby ve spojení s Vouchery, Přeprodej Voucherů bez našeho souhlasu je rovněž zakázaný a představuje porušení těchto Podmínek Voucherů. V takovém případě můžeme od Smlouvy odstoupit
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY A DORUČENÍ VOUCHERU
Jak a za co se platí?
3.1. Na našich Webech najdete informace o cenách Voucheru („Cena Voucheru“) a způsobech jejich úhrady. Všechny Ceny Voucherů jsou uvedeny s 0 % DPH, protože nepodléhají dani z přidané hodnoty. Cena Voucheru odpovídá nominální hodnotě Voucheru, která je na něm uvedena. Zdanitelné plnění představuje až čerpání Zážitku.
Co když budeme mít na Webech chybu?
3.2. Cena Voucheru je platná po dobu, kdy ji takto zobrazujeme na Webech. Pokud bychom omylem na Webu uváděli zjevnou chybu v Ceně Voucheru a vy byste si takový Voucher zakoupili, pak můžeme odstoupit od Smlouvy. Vrátili bychom vám v takovém případě Cenu Voucheru zpět a Voucher zneplatnili nebo vám ho neposlali.
Jakými způsoby se u nás platí?
3.3. Cenu Voucheru můžete uhradit bezhotovostně platební kartou online přes platební bránu. U platby za Voucher na Webu KCH akceptujeme platbu ale i přes Pluxee a Edenred benefitní programy. Platba je možná v českých korunách.
Kdy a jak vám pošleme fakturu?
3.4. Po provedení platby vám vystavíme doklad o provedené platbě. Daňový doklad obdržíte vždy až od Chaloupky nebo Kouzelného místa v souvislosti s objednávkou Zážitků, které vám poskytne. Zdanitelné plnění představují až Zážitky poskytnuté Chaloupkami nebo Kouzelným místem.
Kam vám doručíme Voucher?
3.5. Pokud jste zvolili způsob doručení elektronicky e-mailem, Voucher vám pošleme na e-mail uvedený v Objednávce.
3.6. Pokud jste zvolili osobní odběr, připravíme vám Voucher na adrese Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8, kde nás zastihnete každý všední den mezi 9–17 hod.
3.7. Pokud jste zvolili doručení Voucheru poštou, odešleme vám Voucher do 5 pracovních dnů na adresu uvedenou v Objednávce. Doručení Voucheru poštou zpoplatňujeme, aktuální cenu najdete přímo v Objednávce.
Co se stane, když Voucher nepřevezmete?
3.8. Pokud si Voucher nepřevezmete nebo pokud vám ho budeme muset doručovat opakovaně (případně i jinak, než jsme si dohodli), můžeme po vás chtít nahradit náklady spojené s dodáním Voucheru. Máme v takovém případě i právo na odstoupení od Smlouvy.
4. UPLATNĚNÍ VOUCHERU
Kdo může uplatnit Voucher?
4.1. Voucher uplatňuje Držitel Voucheru, což můžete být vy nebo někdo, komu Voucher věnujete. Voucher je tedy přenositelný. Díky Voucheru lze čerpat Zážitky ve všech Chaloupkách a ve vybraných Kouzelných místech, které najdete na Webu AP.
U koho uplatnit Voucher?
4.2. Voucher zakoupený na Webu AP můžete uplatnit i na Webu KCH pro Zážitky Chaloupek a naopak. Voucher na Webu se uplatňuje zadáním kódu Voucheru v procesu rezervace Zážitku.
4.3. U Kouzelných míst v rámci České republiky je možné Voucher zakoupený na Webu AP uplatnit i napřímo v rezervačním systému Kouzelného místa anebo e-mailem. U Chaloupek a Voucherů zakoupených na Webu KCH tato možnost není.
Jak se uplatňuje Voucher na Webech online?
4.4. Během procesu rezervace Chaloupky nebo Kouzelného místa, které přijímá Vouchery, si vyberte Zážitek a uveďte unikátní kód z Voucheru.
4.5. Pokud je cena Zážitku na Webu AP nižší než hodnota Voucheru, rozdíl se neproplácí. U Zážitku na Webu KCH nelze provést rezervaci Zážitku, jehož hodnota je nižší než hodnota Voucheru. Pokud je cena objednávaného Zážitku vyšší než hodnota Voucheru (a to jak u Chaloupky, tak u Kouzelného místa), Držitel Voucheru uhradí rozdíl ceny, a to během provádění rezervace Zážitku na Webech, nebo napřímo u Kouzelného místa nebo u Chaloupky.
4.6. Po řádném uplatnění Voucheru jeho platnost zaniká, a to i v případě, že později dojde ke změně nebo zrušení rezervace, nebo pokud Zážitek nevyužijete.
Jak je možné Vouchery kombinovat a jaká jsou omezení pro čerpání Voucherů?
4.7. Na Webu KCH lze v rámci jedné rezervace uplatnit až 5 Voucherů.
4.8. Na Webu AP lze v rámci jedné rezervace uplatnit maximálně 1 Voucher.
4.9. Voucher je možné vždy uplatnit na Zážitek v některé z Chaloupek nebo Kouzelném místě, pokud si vyberete rezervaci, kterou nelze zrušit. Pokud zvolíte rezervaci Chaloupky nebo Kouzelného místa ve flexibilním režimu, je možné Voucher uplatit pouze na druhou platbu, která je nevratná. Uplatnění Voucheru na jiné druhy Zážitků, než je ubytování v Kouzelném místě (např. konzumace v restauraci, wellness apod.) musí být předem domluveno přímo s Kouzelným místem.
4.10. Řádným uplatněním Voucheru jeho platnost zaniká, a to bez ohledu na to, pokud se v budoucnu s Chaloupkou nebo Kouzelným místem dohodnete na změně nebo zrušení rezervace nebo Zážitek nevyužijete. V takovém případě nemáme povinnost vám Voucher znovu aktivovat nebo poskytnout jiný.
4.11. Pokud Kouzelné místo nebo Chaloupka odmítne rezervaci na základě poptávkového formuláře, Voucher se znovu aktivuje a budete ho moci využít na další rezervaci.
4.12. Voucher nelze směnit za hotovost. Držitel Voucheru může čerpat Voucher jen jednorázově.
Jak je to s platností Voucheru?
4.13. Každý Voucher má omezenou platnost, a proto je potřeba ho uplatnit před uplynutím jeho platnosti, kterou najdete přímo na Voucheru. Pokud Držitel Voucheru nestihne Voucher řádně uplatnit do doby jeho platnosti v souladu s těmito Podmínkami Voucherů, Voucher propadá bez nároku na vrácení Ceny Voucheru.
4.14. Uplatněním Voucheru se rozumí jeho uplatnění v online na Webech, případně sdělení čísla Voucheru Kouzelnému místu při čerpání Zážitku. Voucher tedy můžete uplatnit včas, pokud provedete řádnou rezervaci na Webu nebo uvedete číslo Voucheru Kouzelnému místu před koncem platnosti Voucheru, i když Zážitek se uskuteční až po skončení původní platnosti Voucheru.
4.15. Mějte také na paměti, že Kouzelné místo nemusí váš požadavek na uplatnění Voucheru zpracovat a potvrdit ihned, proto nenechávejte uplatnění Voucheru na poslední okamžik.
Jaký je rozdíl mezi Zákazníkem a Držitelem Voucheru?
4.16. Držitel Voucheru nemá právo na odstoupení od Smlouvy a uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), protože tato práva patří jen Zákazníkovi, který Voucher nakoupil. To ale nemá vliv na reklamaci samotného Zážitku, jak se dočtete později v těchto Podmínkách Voucherů.
Proč si musíte svůj Voucher pečlivě hlídat?
4.17. Doručením Voucheru přechází na Zákazníka (resp. Držitele Voucheru) nebezpečí škody na Voucheru. Držitel Voucheru je pak odpovědný za ztrátu, odcizení nebo poškození Voucheru, a pokud se tak stane, nárok na čerpání Zážitku zanikne. Pokud voucher v papírové podobě ztratíte můžete kód dohledat v e-mailu. Neodpovídáme však za to, pokud ztracený papírový Voucher využije někdo jiný.
Kdy může Chaloupka nebo Kouzelné místo Voucher odmítnout?
4.18. Upozorňujeme, že Chaloupka nebo Kouzelné místo může Voucher odmítnout, pokud byl předložen po uplynutí jeho platnosti, Voucher byl již vyčerpán nebo byl zneplatněn například kvůli odstoupení od Smlouvy. Kouzelné místo může také Voucher odmítnout pro uplatnění úhrady jiných Zážitků, než je ubytování. Znovu upozorňujeme na to, že Kouzelná místa se sídlem mimo Českou republiku Vouchery na místě nepřijímají a Chaloupky jej na místě nepřijímají vůbec (Voucher ale můžete využít při rezervaci Zážitku přes Web).
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Jak obecně funguje odstoupení od smlouvy?
5.1.Jako spotřebitelé máte v běžných případech právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy online i bez udání důvodu. Pokud tak uděláte, hledí se na smlouvu, jako by nikdy nebyla uzavřena a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly.
Jak to funguje u nás?
5.2.Upozorňujeme vás, že při nákupu Voucheru nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jsme služby podle Smlouvy už v plném rozsahu poskytnuli. Občanský zákoník totiž říká, že nemáte právo odstoupit od smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile vám doručíme Voucher (elektronicky e-mailem, předáním osobně nebo doručením poštou), odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, Voucher vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy.
S čím nám dáváte svůj souhlas?
5.3.Odesláním Objednávky nám dáváte svůj souhlas služby poskytnout před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a zároveň prohlašujete, že jsme vás dostatečně poučili o následcích tohoto souhlasu, tedy o ztrátě práva na odstoupení od Smlouvy.
Jak můžete odstoupit od Smlouvy?
5.4. Pokud byste od Smlouvy odstoupili před doručením Voucheru, můžete to udělat několika způsoby: Pří nákupu Voucheru u Kouzelných chaloupek. (1) telefonicky na číslo +420 730 800 600, (2) e-mailem na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz, (3) dopisem na adresu kouzelné chaloupky s.r.o Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8 nebo jiným prostředkem komunikace. Při nákupu Voucheru u Amazing places. (1) telefonicky na číslo +420 602 49 49 49, (2) e-mailem na adresu support@amazingplaces.cz, (3) dopisem na adresu amazing places & kouzelná místa v ČR s.r.o., Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8 – Karlín nebo jiným prostředkem komunikace.
V obou případech můžete využít také formulář, který najdete v příloze Podmínek Voucherů.
Kdy a jak vám vrátíme peníze po odstoupení?
5.5. Pokud odstoupíte od Smlouvy (a bude to možné), vrátíme vám uhrazenou Cenu Voucheru nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to bezhotovostním převodem na váš bankovní účet, ze kterého jste nákup provedli, případně na jiný účet, který nám sdělíte.
Jakým způsobem se Voucher vrací?
5.6. Voucher nemusíte zasílat zpět, pouze ho zneplatníme, abyste ho již nemohli použít.
Co když budete chtít Zážitek stornovat?
5.7. Konkrétní storno podmínky Zážitků se řídí obchodními podmínkami Kouzelných chaloupek a samotných Chaloupek, podmínkami Amazing places a Kouzelných míst. Zkrátka a dobře ohledně stornování musíte kontaktovat Chaloupku nebo Kouzelné místo. Jakákoli domluva s Chaloupkou či Kouzelným místem ohledně změny nebo storna rezervace už nemá vliv na uplatnění a vyčerpání Voucheru.
6. REKLAMACE
U koho můžete reklamovat Zážitek?
6.1. Upozorňujeme, že reklamaci Zážitků a jiných služeb Chaloupky či Kouzelného místa je třeba uplatnit přímo u Chaloupky nebo Kouzelného místa. My jsme odpovědni pouze za zprostředkování smlouvy mezi vámi a Chaloupkou nebo Kouzelným místem.
Co dělat, když Voucher nefunguje nebo má třeba tiskovou vadu?
6.2. Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám službu poskytli s vadami (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), můžete uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanským zákoníkem). Stát se to může v případě, pokud vám omylem pošleme Voucher na jinou částku, s tiskovou chybou nebo vám nebude fungovat unikátní kód z Voucheru.
Co po nás můžete chtít při reklamaci?
6.3. Pokud dokážeme vadu odstranit, můžete po nás chtít (1) opravu, (2) doplnění toho, co chybí, nebo (3) žádat přiměřenou slevu z ceny.
6.4. Pokud vadu odstranit nedokážeme, můžete po nás chtít (1) přiměřenou slevu z ceny, nebo (2) odstoupit od Smlouvy.
6.5. Upozorňujeme vás, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba či podoba Voucheru neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.
Do kdy můžete reklamovat?
6.6. Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí Voucheru. Při uplatnění reklamace vám vystavíme reklamační protokol.
Kde uplatníte reklamaci?
6.7. Reklamaci zprostředkovatelských služeb uplatněte těmito způsoby:
- Pokud jste nakoupili voucher u Kouzelných chaloupek. (1) telefonicky na číslo +420 730 800 600, (2) e-mailem na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz nebo (3) na adrese kouzelné chaloupky s.r.o., Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8.
- Pokud jste nakoupili Voucher na Amazing places. (1) telefonicky na číslo +420 602 49 49 49, (2) e-mailem na adresu support@amazingplaces.cz, (3) dopisem na adresu amazing places & kouzelná místa v ČR s.r.o., Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8 – Karlín nebo jiným prostředkem komunikace.
6.8. Prosím, uveďte k reklamaci vaše kontaktní údaje, popište nám, co reklamujete, jak chcete reklamaci vyřídit a že jsme vám službu poskytli. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum uplatnění reklamace, její obsah a požadovaný způsob vyřízení a vaše kontaktní údaje.
Jak probíhá vyřízení reklamace?
6.9. Reklamaci vyřídíme a vadu odstraníme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od té doby, co ji uplatníte, pokud se s vámi písemně nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. Pokud 30denní lhůtu pro vyřízení reklamace nestihneme, můžete odstoupit od Smlouvy. U oprávněné reklamace vám náleží úhrada nezbytně nutných nákladů, o kterou nás musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce do konce lhůty pro vytknutí vady. Po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.
Co když se něco neočekávaně semele?
6.10. Vadou plnění není překážka způsobená vyšší mocí, tedy okolnostmi, jejichž vznik, průběh nebo následek není závislý na naší vůli, činnosti nebo postupu.
7. Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele
Jak a kdo řeší spory?
7.1. Pokud jste jako Zákazník zároveň spotřebitelem, tedy Voucher nakupujete mimo vaše podnikání, podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz).
7.2.Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje vždy jedině na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo (pokud se týká poskytování našich služeb) vyřešit přímo. Budeme se však vždy snažit, abychom vám co nejlépe vyhověli a na řízení před inspekcí nemuselo dojít.
Kdy nejpozději musíte podat návrh?
7.3.Návrh na mimosoudní řešení sporu můžete podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u nás poprvé – jednoduše řečeno – kdy jste si u nás poprvé postěžovali.
Jaké jsou další možnosti?
7.4.Kromě toho můžete zahájit mimosoudní řešení sporu také online na platformě ODR dostupné na www.ec.europa.eu/consumers/odr.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kde najdete více o práci s osobními údaji?
8.1. Podrobnosti o námi zpracovávaných osobních údajích jsou uvedeny zde pro Kouzelné chaloupky a zde pro Kouzelná místa, ohledně zpracování vašich osobních údajů Chaloupkou se můžete informovat v příslušných dokumentech na internetových stránkách Chaloupky.
8.2. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Jakým právem se v našem vztahu řídíme?
9.1. Tyto Podmínky Voucherů se řídí se českým právním řádem, pro případné spory jsou příslušné české soudy. To se nijak nedotýká práv spotřebitelů vyplývajících z obecně závazných právních předpisů.
9.2. Náš vztah se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a těmito Podmínkami Voucherů, které jsou nedílnou součástí Smlouvy. Pokud si spolu sjednáme jiné podmínky ve Smlouvě, budou mít přednost před ustanovením těchto Podmínek Voucherů.
Co když Podmínky Voucherů změníme?
9.3. Znění Podmínek Voucherů máme právo měnit či doplňovat, jejich aktuální znění vždy nahrajeme na Weby. Tím se však nemění práva a povinnosti vzniklé v době účinnosti předchozího znění Podmínek Voucherů, které jste odsouhlasili odesláním Objednávky.
Co byste ještě měli vědět?
9.4. Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.
9.5. Smlouvu spolu uzavíráme v českém jazyce, i proto jsou i tyto Podmínky Voucherů sepsány česky.
9.6. K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.7. Neneseme odpovědnost za chyby, které vzniknou zásahy třetích osob do našich Webů nebo v důsledku užití našich Webů v rozporu s jeho určením.
9.8. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit.
Kde jsme pro vás k zastižení?
9.9. Kdykoliv nás můžete kontaktovat
- Pokud jste nakoupili Voucher u Kouzelných chaloupek. (1) telefonicky na číslo +420 730 800 600, (2) e-mailem na adresu podpora@kouzelnechaloupky.cz nebo (3) na adrese kouzelné chaloupky s.r.o., Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8.
- Pokud jste nakoupili Voucher na Amazing places. (1) telefonicky na číslo +420 602 49 49 49, (2) e-mailem na adresu support@amazingplaces.cz, (3) dopisem na adresu amazing places & kouzelná místa v ČR s.r.o., Pernerova 652/55, 186 00 Praha 8 – Karlín nebo jiným prostředkem komunikace.
V Praze dne 10. 4. 2025
Odstoupení od Smlouvy do 14 dnů od uzavření Smlouvy (a před doručením Voucheru)
Zákazník:
Jméno: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Adresa: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Telefon: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E-mail: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Číslo objednávky: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Služba, ohledně které odstupuji: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Důvod odstoupení (pro náš lepší přehled můžete uvést důvod odstoupení, nejste ale povinni to udělat):
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Datum a podpis zákazníka